Jobbarhelghelahelgen!

Sorry. Jobbet tar över livet denna helg. Blir inte mycket tid till liv och blogg då.

Men här kommer iaf bilderna från lekparken som lovat!


Tack för en trevlig dag och tack till lilla E som snor min fån och tar fina bilder :)

Igår var jag och träffade min korv innan jobbet! De skulle ut och festa, men jag fick inte vara med. Jag var för snygg i mina (pumpans) brillor... 


Så jag sa fu och åkte till jobbet och röjde hela natten istället :)
Men så himla trivsamt med min korv! Saknar henne ofta <3

Nu ska jag snart till jobbet igen :) tjoflöjt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0