Zzz..

Ligger på soffan och kollar på hemmet. Totalt kaos.. Men jag orkar inte.
Eller kaos och kaos. Leksaker. Överallt.
Typ sånt som man får räkna med när man har småbarn.
Jag är så trött. Blev tre timmar i natt och sen sov jag hela fm. Fortfarande trött.

Chefen för psykosen ringde förut. På måndag kl 10 ska jag dit på intervju :)
Ett av mina dröm jobb! Underbart!

Och så skickade min chef sms och frågade om jag kunde jobba på lördag. Klart jag kunde det :) vet inte om Robin jobbar. Men Miranda ska till Norrköping och leka med millie och knutt kunde vara hos sin mormor om Robin jobbade :) jobbar ju bara 7-12 iaf :)

Nu kommer snart Elin och Dennis med datorn! Skönt! Dennis är så snäll som fixar den! 

Jag är så lycklig!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0