Tisdag.

Idag har jag Sune på besök. Sune är världens larvigaste, snällaste hund! Och super lydig! Även om han idag har försökt att testa mig en hel del ;)

Vi började dagen med lite städning. Plocka upp alla leksaker osv som knutt slängt överallt. Jag behövde inte plocka upp en enda sak! Jag bad Sune ge mig sakerna och så gjorde han det! :D i love!
Sen tog vi det lite lugnt och myste.

Och nu på em tog vi en promenad med Sandra och akilles. Riktigt bra träning för killarna att gå bredvid varandra utan att nosa på varandra. Det var riktigt svårt i början, men sen gick det jätte bra :)



Super duktiga killar <3

Nu ska jag snart gå och lämna tillbaka Sune till Karin och sen hem och mysa med familjen innan kvällspromenaden med Madde :)
Det blir mycket motion idag! :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0