Söndag.

Idag blir nog en till tråkdag.. Känner inte för att göra något. Är riktigt trött.. 
Har ju lite tvätt att fixa så det är nog lika bra att stanna inne.

Just nu ligger jag i knutts säng och kollar när han leker. Skulle vilja vara med men jag är trött och han är ganska nöjd med att jag bara ligger här..
Tänkte att vi skulle spela lite sen efter fm mellis.



Ska ligga kvar här fem min till och sen försöka hitta på något.. 
Cupcakes med kokosfluff och choklad kanske? 

Snart är det onsdag, det längtar vi till.
Sen är det bara en vecka kvar!
Den 16e är en stor dag!


Kommentarer
Fiwa

Jag har hittat lite jag måste fixa på din bloggis!! Ser ju inte klokt ut när man kommenterar xD hihi

Svar: Haha! Ja fixa på du, jag litar på dig :)
Maliin

2013-10-06 @ 18:44:41
URL: http://fiwa.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0