Sömnlöst.

Det är helt sjukt. Jag kan verkligen inte sova utan min dator. Jag ligger och lyssnar på allt annat och skrämmer upp mig själv. 
Nu har jag lagt mig framför tvn. Men precis när jag höll på att somna så öppnades ju såklart en garderobsdörr.. 
Finns säkert en logisk förklaring till att den öppnades men jag blir ändå rädd.

Ja, jag är 24 år gammal, mamma till två och ändå fortfarande mörkrädd..
Hoppades väl på att det skulle växa bort någon gång men nej. Det verkar inte så. Tragiskt.

Idag blev min lillaste älskling hela sex månader gammal. Helt sjukt hur fort tiden har gått. 



Min fina tjej.
Jag älskar henne så sjukt mycket <3

Nej, nu ska jag ta något att äta. Om inte det hjälper så går jag nog in och hämtar knutt. Då brukar jag sova lite bättre.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0