Onsdag.

Sitter i soffan och myser lite. Barnen är nattade och Robin jobbar. 

Idag var vi och kollade på lägenheten. Jag blev kär! Den var jätte mysig! 
Hoppas att vi får den! Och att grannen får parhuset!
Helt mysigt hus, med liten uteplats och snart helt ny renoverat! Skulle också vilja ha en liten trädgård eller uteplats att hålla på med! En dag ska jag ha det!



Lite bilder från igår :)

Nu ska jag dricka mitt kaffe, kolla lite på tvn och sen sova.
Längtar tills min hane kommer hem!
Jag saknar honom!

Bara en vecka kvar nu :)


Kommentarer
Madeleine

Kul med ny lägenhet vart tittar ni för område? Hur stor ska ni ha då? En 4a?

Svar: Svarar på fb :)
Maliin

2013-10-10 @ 08:29:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0