Onsdag.

Dagen började med att jag gick och lämnade knutt på dagis. Sen gick jag hem, satte på en film åt lillan och så gick jag till Elin och vidare mot BVC för spruta...
Kanske ska tillägga att Robin faktiskt var hemma när jag gick iväg, jag lämnade inte henne själv hemma ;)

Att ta spruta är ju det värsta jag vet. Jag är så sjukt nålrädd! Jag höll på att spy flera gånger på vägen dit och som vanligt var jag blek och blå om läpparna efter. Höll på att svimma. Jag och nålar går verkligen inte ihop! 



Sen gick vi hem till Elin och hämtade saker och vidare hem till mig. Elin lagade mat och jag och Robin gick och hämtade knutt på dagis. Älskar när vi gör det tillsammans, det är så mysigt!
Sen tänkte jag lägga mig och vila en stund innan Robin skulle åka till jobbet, men så blev det inte riktigt.
Hann precis lägga mig när jag hörde ett skrik från Robin.. Knutt hade lagt lillans larm i ett glas vatten... Inte bra.
Jag blir ju helt mongo utan larm. Kommer inte kunna sova på flera nätter nu tills vi kan köpa ett nytt..

Aja. Ingen vila iaf. Tog barnen och gick upp till Madde istället. Jesper lagade mat. Ungarna lekte och jag och Madde tog ett glas vin. Sen sprang jag ner till oss och hämtade chips och helt plötsligt blev det party :) 
Underbara ungar <3



Nu har jag efter mycket om och men.. Eller mest efter mycket bajs kanske? ..fått mina barn att somna. Stackars lillan va så trött men hade så ont i magen.
Ska kolla om larmet kanske vill funka och sen ska jag lägga mig.
Helt slut. Men pratade nyss med Robin och han sa att han tyckte att jag skulle få sovmorgon imorgon. Fast han jobbar natt.. Hur söt är han inte då?
Får se hur vi gör.

Natti natti.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0