Mys.

En dag som skulle bli händelselös blev väldigt händelserik ändå. 

Först gick vi ut i lekparken med Madde och Wilma. Miranda fick åka bärsele, det gillar hon! :)
Sen va det lunch och lite mys hemma hos oss. Michelle och Vanessa kom och så kom Linnea också och hämtade lillan och tog med henne ner på byn :)
Så jag Madde och Vanessa tog de "stora" barnen och tog bussen till arnö och gick i skogen!
Barnen va så trötta och vi gick långt men de var jätte duktiga och traskade på! Försökte göra det mesta till lek och det funkar oftast :) men det är inte alltid lätt att vara liten och trött i benen! Kommer ihåg hur jag var! Haha!
Knutt somnade i vanessas famn på vägen tillbaka till bussen, <3







Älskade, underbara ungar <3

När vi kom hem så blev det bad. Hittade inga fästningar på knutt, men två på mig!
Usch! Vidriga små krypande äckel!
Sen målade barnen de fina stenarna som de plockade i skogen! Jätte fina blev det!
Sen tog jag och Madde en promenad till affären och nu sitter jag här i soffan, ny duschad, trött och väldigt nöjd med dagen.

Nu ska jag sova. Tänker inte ens plocka undan leksakerna innan. Så slut!

Tack för idag <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0