Måndag.

Fick lite sovmorgon idag. Skönt! Men vet inte riktigt vad folket har gjort här medan jag sov. Ser ut som att det varit krig! Helt sjukt, hur lyckas de?

Aja. Ska fixa kaoset och sen sätta mig och jobba lite på två sminkningar. 
Måste ringa och fixa lite saker också.
Boka tider och säga upp lägenheten!



Måste verkligen göra något åt mitt hår!
Det är torrare än en snigel i öknen!
Klippa lite också... 

Funderar lite på hur jag känner. Jag blir så arg på dina lekar. Dina prioriteringar. Det här kommer inte att funka om du tänker fortsätta. Hoppas du förstår det.

Vänd upp och ner på det,
Se det från ett annat håll,
Du sårar mig..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0