Känsla.

Åh mina vänner. Om ni ändå kunde se det jag ser nu. Känna det jag känner nu.
Min älskade lilla bebis ligger och sover i min famn. 
Jag tittar på henne, hon ser så lugn och fridfull ut.. Det ger mig samma känsla och jag blir helt varm av kärlek. Hon är så fin <3
Knutt och Robin är i badrummet och badar. Jag hör att de leker med båten och skvätter vatten och skrattar.
Mitt liv är bra underbart ibland <3



Idag kom pappa ner till Nyköping och hjälpte mig med körkortet, så nu är det betalt och det är bara att sätta igång. Tänker dock inte göra det förrän nästa vecka.
Tack lilla pappa <3

Nu skulle jag egentligen varit ute och gått med Madde, men jag mår så fruktansvärt illa. Tror det är lite efterdyningar från migränen. Hade fruktansvärd huvudvärk förut.. Och migrän igår.
Så istället för att träna tänker jag nu dra filten över mig och lillan och blunda en stund.

Känner på mig att imorgon blir en bra dag! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0