Hoppas!

Jag håller alla tummar och tår för att det här går nu! Det skulle bli så bra för oss alla! Vill verkligen!
Du och jag, ihop igen. Ni två som nu funkar så bra. Mina små underbara som bara kommer vara med och uppleva all kärlek.
Ni kommer bli som syskon.
Och du kanske kan få ordning på ditt liv på riktigt den här gången. En fast punkt för oss alla.
Och vi får ha det precis som vi vill, för det kommer vi att ha, det vet jag. Bara vi hjälps åt!



Hittade en fin matta på rusta som jag tänkte att vi kunde ha någonstans! 
Vad tycker du? ;)


Och så köpte jag en ny matta till hallen också :D

Jag och Madde köpte även lite vikter när vi va där. För att få ut lite mer av promenaderna. Så skönt att ha någon som tvingar ut en och att man kan hjälpas åt och stötta varandra med det här! 
Vi är riktigt duktiga nu!!

Nu ska jag mysa ner mig i sängen och sova. Lång dag imorgon med tårtbak, fin besök och förhoppningsvis så hinner jag med promenad också ;)


Hoppas hoppas hoppas!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0