Godmorgon?

Vaknar upp och känner mig helt förstörd. Mår fruktansvärt illa.. Ont i ryggen och fryser.
Skulle vilja ställa mig i Malins torkskåp igen.. Stod där igår medan hon fixade tvätten. Gud så skönt det var!!



En Malin i ett torkskåp!

Igår åkte vi som sagt till Malin och Alex! Det var trevligt! Länge sen! Alex lagade mat, barnens favorit! Korv och pommes! Knutt tröck i sig massor! :D
Märktes också att gööran gått på dagis en del nu och umgåtts med andra barn. Han blev en helt annan unge! Inte för att han var dålig innan men nu har han lärt sig lite mer hur man leker tillsammans så leken blev ju helt annorlunda. Söta små pojkar! <3

Nu ska jag försöka vakna och må lite bättre. Kl 12 ska vi på dejt med Nettan och hennes familj! Ska bli kul! Våra ungar leker så himla bra ihop! 
Lika vilda lika störda! Aj lav! <3 
De kommer vara överallt och ingenstans, det gör mig så lycklig!
Och knutt kommer sova gott ikväll!

Kan Elin vakna innan 10 idag?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0