Fredag.

Ligger i sängen, borde gå upp, måste gå upp, men jag orkar inte!
Men jag har så mycket att göra idag. Madde kommer om en timme och jag ska göra en testsminkning på henne. Så måste jag verkligen städa, fast det får bli efter. Sen kommer Malin och Alex och fikar efter kl 2. Sen måste jag träna lite också. Och fixa datorn. Blir så trött, datorn krånglar alltid! 
Min fru är ledig idag, får väl se om jag ska träffa henne nått eller om vi tar det på söndag.. Vi måste planera dop.



Dumma dumburk!
Jag blir så trött.

Idag får vi förhoppningsvis veta om lägenheten. Hoppas vi får den. Tror barnen skulle stortrivas där med alla andra barn! 

Nu är det ju inte ens en vecka kvar!
Börjar bli nervös!


Kommentarer
Madeleine M

Har all tro om att du kommer göra en kanon bra sminkning på mig du är så duktig.
Ja datorer som krånglar kan verkligen göra en knäpp man känner sig så hjälplös, känner en som skulle kunna titta på den om du vill.

2013-10-12 @ 09:16:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0