*^#%!?'

Jag blir så arg på folk som slänger ur sig saker som de inte han den blekaste om. Och speciellt när de borde förstå själva att sakerna kommer fram! Hur tänker man när man pratar med någons bästa vän? Och speciellt när bästa vännen vet att det inte stämmer och protesterar och ändå fortsätter man att bara spy galla.. Jävla nöt!
Är det för att man själv vet att man är så dålig så man känner att man måste hitta på saker om andra för att få sig själv att se bättre ut? För att man själv mår bra av det? För att man har ett tråkigt liv?

Skillnad hade varit om du vetat vad du pratade om. Om du hade pratat för att du kanske brydde dig. Eller framförallt om du kanske tagit det med oss.

Sanningen är den att du vet inte ett skit. Du är inte med, du har aldrig varit med.
Du är så dålig och ändå försvarar jag dig in i det sista. Men det är fan slut med det. Jag orkar inte med din falskhet.
Tråkigt. För jag älskar dig. Men tyvärr, du är störd! Och att du inte inser det själv och ändrar dig är ju bara tragiskt.

Och vad är det som händer med planen då? Va fan.. Blir riktigt förvirrad...

Här är två andra lätt förvirrade nötter som satt i mitt kök förut idag..



Och den vackra bilden fick avsluta detta förbannade inlägg,
Dra åt skogen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0