Boobs!

Sådär. Nu har vi varit på plastikakademin. Känns hur bra som helst! 
Gunnar va jätte bra! Han förstod precis hur jag ville ha det! Tyvärr var båda tjejerna i receptionen hemma för vab idag men jag ska ringa imorgon och boka tid för op!
Sen måste jag fylla lite påsar med ris och pröva ut rätt storlek.
Det kändes jätte tryggt alltihop. Så glad!!




Fick klämma och känna på massa inplantat. 
Gelehallon, 1/5 under muskel typ :)

Fick även nya hyreskontraktet idag. Lycka! Det flyter på bra nu! :D
Ska bara skriva på det och skicka tillbaka så är det klart :) och ringa och säga upp vår lägenhet som vi har nu såklart!

Nu ska jag hem och träna med Madde, tydligen slut på soffhänget nu XD
Kanske att jag börjar med körkortet ikväll också. Alltid bra att ha börjat liksom. Speciellt om jag ska nå mitt mål med att bli klar innan vi flyttar :) 

Med rätt inställning kan man få allt!



Kommentarer
Madeleine

Vad trevligt med stora meloner, kanske man får ta sig ett prov kläm sen:)

Svar: Haha! Självklart :)
Maliin

2013-10-16 @ 20:30:49
Fiwa

Ta riktigt stora nu! Typ ö-kupa. Haha<3

Svar: Haha! ÖÖ! Dolly Parton släng dig i väggen :D<3
Maliin

2013-10-18 @ 09:31:56
URL: http://fiwa.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0