Woopwoop!

Börjar med en liten förklaring. 
Inlägget om mina funderingar som jag skrev i måndags (?) handlar inte på något sätt om Robin! Absolut inte. 
Robin är min bästaste och jag skulle aldrig någonsin, oavsett vad, skriva ett frågande inlägg om honom.
Dels för att vårt liv är bra, skulle det vara något så kan jag prata med honom, personen som inlägget handlade om har jag pratat med. Men det är som att prata med en vägg och jag kände att jag behövde sätta ord på det jag kände och därför skrev jag ut det!
En annan anledning till att jag aldrig skulle skriva så om honom är för att jag respekterar honom för mycket och sen är jag inte tolv längre. Jag känner inget behov av att hänga ut honom om han gör något dumt. Jag behöver inte spela offer.

Personen som inlägget handlar om kommer troligen inte att läsa inlägget, och skulle den göra det så skulle den nog inte fatta. 
Jag har valt att inte skriva personens namn, kön eller relation till mig, det kan alltså vara vem som helst.
Jag valde som sagt bara att skriva ut det för att få ut min frustration eftersom att personen i fråga inte går att prata med just nu. 

Efter att ha läst det nu i efterhand så kan jag mycket väl förstå att vissa saker direkt kopplades till Robin. Men jag lovar, min värld snurrade minst tre gånger snabbare när han klev in på riktigt, den saktade absolut inte ner!
Och utan honom så skulle den nog sluta snurra ett tag. Kan inte tänka mig ett liv utan.

Så, nog med det!




Imorgon åker vi till Sthlm tror jag. Får se vad Robin säger när han kommer hem. Meningen var ju att vi skulle åka upp för att hämta bilsaker och på samma gång försöka hälsa på folk. Men nu behövdes ju inte sakerna längre så nu hänger det mest på om folk är hemma eller inte. Annars kanske vi hittar på något annat kul, om jag orkar med min lunginflammation. Hade jag inte haft den hade jag ju sagt Ikea direkt! Men nu pallar jag inte!

Nu ska jag ta mina mediciner, ringa min far och sen försöka sova. 

Förhoppningsvis sover lillan hela natten nu. Imorgon ska vi köpa ny mat till henne, hoppas magen blir bättre då. Stackars lilla <3

Tjoflöjt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0