Världsbäst!

Ja, det finns nog inte så många andra sätt att beskriva min far på. Han är underbar!
Misstänker att han läst min blogg. Sitter i soffan och får ett sms.


Hur söt är han inte då? Deras bil gick ju sönder så det kostade ju en del så har inte velat fråga om jag fått låna. Även om jag vet att pappa har pengar och jag vet att han gärna ställer upp så vill jag ju kunna lösa det själv och framförallt så vill jag ju att pappa ska ha pengarna själv så de kan göra roliga saker när de är lediga!

Än en gång har han räddat oss! 
Vad skulle vi göra utan lilla pappa? 
Började gråta lite när jag fick smset. 
Han är så fin <3


Världensbästastenågonsin<3
Tack för du finns <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0