Underbart.

Jag borde sova. Jag vet det. Men jag sitter i soffan och njuter. Har nyss myst med min son, underbart att få hålla om honom efter att ha varit ifrån honom hela dagen <3
Nu njuter jag av att se min dotter nyfiket krypa runt och upptäcka allt runt sig. Ibland stannar hon upp, tittar på mig och ler. 
Barn är kärlek. Jag älskar. 
Jag är så stolt över att ha skapat dessa varelser och jag känner mig hedrad att få ta del i deras utveckling. Att de låter mig vara med. Att de vill att jag ska göra saker med dem.
Kanske låter konstigt att jag "får vara med" att "de vill".
Men alla föräldrar har inte turen att få vara med sina barn. Och alla barn vill inte ha med sina föräldrar. 
Lillan är ju för liten för att fatta än, men knutt vill ju vara med mig, och det är jag väldigt glad för! 

Nu ska jag ta lite Alvedon, mollipect och bricanyl. Sen hoppas jag på att få sova ordentligt. Är så trött efter denna dag.
Imorgon blir det mys med ungar och sen jobb!



Stolt över min hane också som tagit allt här hemma helt själv hela dagen.
Han är så himla bra! 
<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0