Nervös.

Sitter på golvet i köket och glor på ugnen, väntar på att maten ska bli klar.
Så himla nervös för imorgon. Först arbetsintervju på psykosen. Vill verkligen att det ska gå bra! Sen en dubbel körlektion! Den kommer väl gå sådär... Måste komma ihåg att ringa och kolla om han kan hämta mig vid psyk. Haha. Kommer ju låta bra att ringa och ställa den frågan ;)

Sen ska jag boka lite fler körlektioner och sätta fart med plugget. Tänkte börja plugga lite ikväll och sen köra så det ryker så jag får mitt körkort snart! Vill verkligen ha det! Blir så himla mycket lättare att ta sig till jobb osv.

Nu känner jag mig hel igen, båda mina små älsklingar är hemma! Kommer sova sött i natt <3

Nu ska jag renskriva Elins arbete medan hon gör det andra arbetet.. Och hoppas att maten är klar snart! 


Lite bilder från i fredags.
Söta underbara ungar <3


Bilder från igår när vi va på kyrkogården och tände ljus för alla saknade <3



Puss alla bloggläsare!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0