Natti.

Har försökt hålla mig vaken men det går inte. Så himla trött. Tog ett tag att få barnen att somna också.
Min älskade ungar, mina fantastiska barn.
Det finns inte ord för hur mycket jag älskar dem. 
Jag njuter av varje sekund med dem. Alla pussar, alla kramar, deras små händer i mina <3
Det är ofattbart hur mycket kärlek det är, hur lycklig jag blir av de små liven.

Mina allt, 


Alltid ska jag älska dem!

<3

Idag fyllde hanen år också. 
Det trycker vi gilla på...

Natti natti mina vänner!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0