Kladdkaka.

Jag gjorde ett försök att trycka i mig en hel kladdkaka. Jag misslyckades. Halva ligger kvar där i formen och skrattar åt mig för att jag var för mesig för att klara av den.. Jävla kaka! Imorgon ska du få! Imorgon blir du frukost!

Trots att kroppen egentligen inte orkat röra sig idag så har jag haft en väldigt mysig dag.
Eva kom hit imorse efter att jag lämnat knutt på dagis. Vi fikade, pratade skit och resonerade lite kring mitt hem samt gjorde något åt det.. (Tack!)
Jag kan inte hjälpa det, hemmet förfaller när jag mår dåligt. Jag orkar liksom inte. 
Sen tog jag och lillan en långpromenad med Sune. Gud så sakta det gick! 
Sen gick vi och hämtade knutt på dagis och gick hem och myste. Fikade, lekte med lera, lagade mat, kollade på barnprogram. Det är så kul när han är på bra humör, vi har så roligt då :)

Annars då. Lillan står och börjar även ta något litet steg. Med stöd såklart! Men fick en liten chock ikväll när hon stod och höll i sig och tog ett litet steg åt sidan. Tror inte det var riktigt meningen, mer en balans grej. Men det är det väl alltid i början? Stolt över min fina tjej iaf! 

Nu ska jag duscha och sen sova :)


2st ägg.
3dl socker.
1,5dl vetemjöl.
En skvätt kaffe.
Massa kakao.
100g smör.
En nypa vaniljsocker.

En stund i 200 grader och det blir himmelskt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0