Fuck.

Dagen har gått bra.
Intervjun vet jag inte riktigt vad jag ska säga om. Han sa inte så mycket. Han ställde massa frågor och lyssnade mest när jag pratade. Lite typiskt psykologbeteende :) de skulle höra av sig iaf! 

Sen körlektionen. Den gick bra. Märktes ju i början att jag inte kört på ett tag. Men det blir bättre :) bokade lite mer lektioner och även R1 och R2. Så nu är jag igång. Ska plugga lite ikväll när barnen somnat om jag orkar. Kolla på filmerna kanske. Hämtade ju dem också idag!


Sitter här och känner mig så frustrerad.. Bara för att Robins jobb fuckade oss nu så har vi inte ett öre. 
Jag har inte ens 37kr så jag kan ta mig till jobbet på onsdag.. Och jag har ingen cykel heller. Och även om jag hade haft det så hade jag nog inte hittat dit med cykel..
Vet inte hur jag ska lösa det..



Min kreativa son gjorde en sandgrop till sina bilar av vällingpulver imorse :)


Kommentarer
tanten

Men det löste sig, för tanten ställde upp :-D tur att det finns tanter

Svar: Ja, det är en himla tur att tanter finns :D
Maliin

2013-11-08 @ 07:41:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0