Familj.

Idag har varit en bra dag trots ingen ork..
Först sov jag halva dagen. Behövdes. Sen åkte vi ner till Elins skola och va med och pratade med hennes lärare. Det gick bra. Men måste ju säga att den ena är lite lätt bakom flötet. Hon verkar inte ha så bra koll. Eller så har hon bara bestämt sig för att hata Elin och vill förstöra för henne helt enkelt!
Sen åkte vi till dagis och hade uppföljningssamtal. Knutt fick så mycket beröm och det verkar gå väldigt bra för honom. Kul att höra! Stolt mamma! Och vi trivs så himla bra med dagis, personalen och de andra barnen är så himla gulliga. <3
Sen åkte vi ner på stan och fikade. Är glad att jag tog mig ork till det. Det var jätte mysigt! Älskar att göra sånna småsaker med familjen <3



Sen åkte vi och handlade lite så att vi kunde göra varma mackor.
När vi kom hem hjälptes vi åt att plocka lite i hemmet och sen myste vi bara resten av kvällen. 
En väldigt bra dag, men nu är orken helt slut! 
Vet inte riktigt hur jag ska klara helgen om jag inte blir bättre. Robin har ju fått hoppa in och jobba extra nu.. Det är inte lätt att vara ensam med barnen när man knappt kan stå på benen. 
Tycker mest synd om knutt. Jag klarar inte att springa runt med honom så han tycker ju att jag är jätte tråkig.. Får väl försöka hitta på lugna saker att göra.. Måla, dega, baka, läsa bok, kolla film.. Något mer tips på vad vi kan hitta på? 

I värsta fall så får väl Robin komma hem från jobbet. Det löser sig! 

Natti natti <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0