Buss.

Sitter på bussen på väg till jobbet. Sjukt trött. Det är inte mänskligt att gå upp kl fyra! Men om några timmar slutar jag igen och då kommer min lilla pumpa hem igen! Åh vad jag saknar henne! Min lilla sessa!
Vi har haft jätte mysigt med knutt i helgen. Men det har ändå inte känts helt rätt utan pumpan. Det blir liksom inte helt om något av barnen är borta.
Men vet att hon haft det bra. Hon har ju varit med sin moster.


Suddig bild, men inte det lättaste att få en bra alla gånger. Sitta still är inte riktigt hennes grej just nu ;)

Kör en uppdatering om hela helgen sen när jag är hel igen!
Nu ska jag blunda resten av vägen till jobbet!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0