Stress.

Sitter i soffan och pratar med Michelle. Hon är hemma hos oss ikväll eftersom Kenny och Vanessa jobbar kväll. Mysigt.
Bredvid mig har jag lillan som ligger inlindad i en filt och sover, hönsmamman i mig har stenkoll på att hon andas. Ska snart sätta på henne larmet och lägga henne i sin säng.
Knutt ligger i sin säng och sover. Men räknar med att han vaknar snart och vill vara vaken några timmar. Känner mig lite stressad över det eftersom att Robin är och jobbar. Jag var ju vaken i natt och sen fick jag inte sova på fm heller. Även om Robin tog lillan så var han tvungen att väcka mig flera gånger eftersom hon var hungrig. Lilla hjärtat som annars alltid brukar sova hela fm i stort sett <3

Imorgon hoppas jag på att få en tid på vc åt knutt. Tror att han kanske kan ha en öroninflammation igen. För han beter sig precis så som han gjorde sist han hade det. Lite arg på dagarna, sover inte på nätterna och ser lite hängig ut..
Min lilla älskling <3


Förutom att knutt inte sovit på nätterna så har helgen i övrigt gått bra. I lördags var jag och ungarna på stan med mamma. Hon köpte nya fina skor till knutt och så fick han åka tekoppen inne i nyckeln! Lycklig kille :)
I söndags så var jag jätte trött och hade ont så då tog vi en hemma dag bara. Miranda sov nästan hela dagen så jag hade massa tid till knutt. Vi lekte och myste och han hjälpte mig att städa lite. En jätte mysig dag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0