Seg morgon.

Klockan är ett och jag har fortfarande inte vaknat helt!
Vi la oss igår kväll vid tolv, vaknade först vid sju och åt lite. Somnade om till tio, åt lite till och myste massor med storebror och sen gick vi och la oss igen och vaknade nu. Men känner att jag skulle kunna gå och lägga mig igen.
Inte så konstigt kanske. Kroppen har väl mycket att jobba med nu. Mycket som ska läkas och produceras.

Idag har vi min lilla bimbo hemma också. Syster skulle åka iväg så jag fick ta hem henne en stund. Mysigt! Fast hon får inte flytta hem helt förrän efter sommaren!

Och idag kommer svärmor också :) det är alltid lika trevligt! Och knutt blir ju så lycklig :) farmor är bra <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0