Natt.

Tredje natten i rad som knutt inte vill sova. Han somnar jätte fint på kvällen, sover två-tre timmar men sen vaknar han med typ panik och vill verkligen inte vara i sin säng.
Vi har testat att ta in honom till oss. Funkar en liten stund. Har testat att lägga mig i soffan med honom men det funkar också bara en liten stund.
Och det gör så ont i mig för han får verkligen sån panik när man lägger honom i sin säng igen. Han skriker och skriker stackarn :(
Nu har jag lagt honom, efter att ha varit vaken två timmar, och jag tror att han somnat. Ska snart gå och kolla till honom.
Nu vaknar lillan också.

Mina skruttungar <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0