Fundering.

När börjar barn förstå att det är skönt att sova? Och speciellt skönt att sova på morgonen?
Jag är så fruktansvärt trött just nu. Har varit vaken nästan hela natten av olika anledningar. Och så vaknar ju barnen tidigt. Har nu lyckats få båda att somna om, men vet att om jag lägger mig igen så kommer de garanterat vakna och jag kommer bara bli ännu tröttare.. Hoppas att de sover middag samtidigt sen.

Idag skiner solen! Tror att det får bli en ute dag! Bara jag vaknar.. Sen ska vi till BVC också och sen blir det träning.
Känns helt underbart att ha kommit igång igen! Även om det just nu bara är raska promenader, men så får det bli närmaste veckorna, tills jag har läkt mer!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0