Fredag.

Har inte skrivit på några dagar. Har inte haft någon ork för jag har haft så fruktansvärt ont och känt mig lite nere.

Imorgon börjar Robin jobba igen. Det känns lite sådär. Jätte skönt att han får börja jobba och att vardagen kan komma igång igen, men samtidigt så känns det lite läskigt. Känner att jag inte har hunnit återhämta mig ens hälften så mycket som jag hade velat. Varken fysiskt eller psykiskt.
Fysiskt så har jag fortfarande väldigt ont och känner mig trött i hela kroppen.
Psykiskt så mår jag väl bara allmänt dåligt, känner mig nere, speciellt på kvällen när man börjar bli trött.

Det känns jobbigt för mig att tänka tillbaka på förlossningen. Det var ju liksom den som jag såg fram mot så mycket. Jag hoppades ju på att det skulle bli lika coolt som med knutt och så blev det så fel..
Den tanken får mig att vilja skaffa fler barn + att det är mysigt med barn såklart. Men nej, jag är klar nu, jag ska inte ha fler. Nu ska jag bara njuta av att få hjälpa mina små genom livet. Och njuta av varje liten stund med dem.

Idag ska jag försöka vila mycket så jag orkar helgen med barnen. Men en liten sväng till lekparken orkar vi nog iaf. Och så kanske lillasyster kommer och leker en stund :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0