Förlåt.

Ännu en gång blev det ett långt uppehåll. Har varit så himla trött så jag har inte orkat, även om jag har haft massor att skriva om!

Nu sitter jag hemma hos frugan och myser med lite kaffe. Vi gick hit direkt efter att vi varit hos läkaren. Mitt snitt har ju blivit infekterat. Inte förvånad. Liksom min vanliga tur! Men har iaf fått penicillin som jag ska gå och hämta ut sen, så då blir jag nog snart bra igen!

Jaha. Vad har hänt då?
Robin jobbade hela helgen så i fredags var första dagen som jag var ensam med ungarna på morgonen när vi skulle iväg. Det gick jätte bra! Vi kom till dagis i tid för att lämna knutt och sen gick jag och knorrvling vidare till BVC.
Hon växer så det knakar min lilla! 3055 väger hon nu! :) eller då.. Nu har hon väl vuxit ännu mer!
Sen sprang vi ner på stan och roade oss lite innan det var dags att hämta knutt igen!
Sen i lördags så kom pappa och Mona och hälsade på! Lillan fick jätte söta kläder och jag fick en fin blomma som jag ställde på balkongen! :)
Sen kom Robins mamma och syster också och när Robin slutade jobbet så åkte vi ut till Robins pappa och grillade, mycket mysigt! Åt det godaste köttet som jag ätit på länge! Måste fråga svärfar vad han använde för marinad, sjukt gott var det!
Sen i söndags så var vi på busiz med Robins mamma och syster. Knutt hade så himla kul! Han for runt som jag vet inte vad, och Vicky sprang efter :D jag kunde ju tyvärr inte vara med och springa eftersom jag hade så ont i snittet.. Men jag sprang efter så gott jag kunde och tog massa bilder :)

Knutt hade en toppen helg med farmor och faster! Tur att de finns och tar med honom på äventyr nu när mamma är trasig och tråkig och pappa jobbar massor! Det blir ju lätt lite tråkigt annars att hänga i lekparken varje dag ;)

Nu hinner jag inte skriva mer för nu börjar det hända grejer här! Men vi lever och mår bra iaf, ska försöka uppdatera lite oftare också! ;)

De flesta av bilderna blev ju lite suddiga, men som sagt.. De for ju runt en del ;) <3



Kommentarer
brittafitta

fina bilder, gillar nær man får en kænsla førmedlad i bilder

2013-05-21 @ 15:54:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0