Fix onsdag!

Dagen började med ett besök på vc igen. Fast idag var vi där för mitt snitt. Det såg bra ut och jag fick kompresser istället för tejp, så nu känns det mycket bättre.
Sen åkte vi och shoppade lite. Det blev levande föda till Börje och så blev det lite tjafs med apotekspersonal om antihistaminer. Sen åkte vi hem och myste lite, kollade lite serier och jag fixade mina ögonbryn.
Sen kom min fru, hon hjälpte mig att klippa bort mina slitna toppar och så lagade vi mat. Killarna åkte iväg några timmar och fixade med bilarna.
Nu har sitter jag i soffan och känner mig så nöjd. Känner mig som en helt ny människa. Ska bara fila lite på klorna och sen sova ordentligt så blir det perfekt! Tänk så mycket lite själv fix kan göra!

Någon gång ska min fru få lära mig hur tusan hon gör med mina ungar. Hon har typ magiska krafter tror jag. Hon bara sätter sig med ungarna och så somnar de, hur vilda de än är när hon sätter sig.
Hon kanske egentligen är en häxa? Hmm.. Får luska lite på det!

Nu ska här filas!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0