Snabb update!

Dagen har varit bra. Trots att det inte blev någon sömn knappt.
Knutt hade jätte skoj med sin mormor O Co i Sthlm. Fast han hade blivit rädd för kattla :D
Jag hade en mysig fm med lillan och sen åkte vi och shoppade när Robin slutade.
Det blev lite nya skor, blommor, mat för 2500 och massa annat smått och gott :)
Sen när vi kom hem så åkte Robin hem till Alex och spelade och Elin kon hit och hjälpte mig att städa. Och så lagade vi sjukt god mat! Biff med bambuskott och ris! Ni vet. Som på Kina restauranger ;)
Nu har jag betalat alla räkningar och stoppat in slantar på allas sparkonton så nu ska jag lägga mig och sussa lite.
Imorgon blir en spännande dag :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0