Så..

..förra veckan när jag var hemma hos Malin och städade så slängde jag ju Evas gamla vattenflaska.
Vilket resulterade i att Eva blev jätte ledsen, fick ångest, grät floder, kunde inte sova, kallade mig för flaskmördaren osv.. Ja, ni fattar ;)
Så idag tog jag en flaska och gick hem till Malin och pimpade den så att Eva fick en ny!
Så nu får jag leva ett tag till iaf :D

Annars så har det varit full rulle hela dagen. Ungarna har lekt och myst.
Gööran och knutt pussas och puttas. Bodil och Klas (är inte helt säker på namnet Klas än, testar ett tag och ser hur det känns..) är ju inte så stora än så de nöjer sig med att ligga och hålla hand.
Bodil fick testa Klas gåstol också, det var roligt. Mycket som man kunde pilla på och fina ljud. Ska nog köpa en sån till henne också!
Jätte bra eftersom hon nu tycker väldigt mycket om att vara uppe och med när hon är vaken. Och då vill hon ju gärna stå och titta.
Och nej jag är inte trög, jag vet att hon inte STÅR än, det är ju bara ståreflexen som alla bebisar har!

Nu är jag helt slut och säger godnatt!
Ny dag imorgon, men nya äventyr :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0