Jag lever!

Men det är så himla mycket som händer hela tiden så jag har helt enkelt inte tid att blogga.
I torsdags hade vi barnvakt och Robin rövade bort mig på äventyr.
Vi åkte till Sthlm och köpte mitt favorit godis, åt sushi och hälsade på pappa och Mona :) vi skulle egentligen ha gått på bio men sen bestämde vi oss för att det var mysigare att hälsa på pappa och sen åka hem och mysa istället!
Hela kvällen var jätte mysig verkligen <3
Sen igår så var vi hemma hos Malin och Alex hela dagen/kvällen. Kenny och Vanessa kom och hämtade knutt och de drog ut på äventyr. Knutt hade haft jätte roligt och åkt karuseller :)
Idag kom mamma hit och vi tog ungarna ner på stan och köpte glass och sen gick vi och handlade mat till imorgon.
Sen kom Alex och hämtade mig och ungarna och vi åkte hem till Malin och Alex och har spenderat kvällen där.
Nu har jag lagt alla tre ungarna (Michelle är här) så nu ska jag bara koka pasta och sen ska jag sova så jag orkar morgondagen :)

Så. Lite snabb update som vanligt.
Måste skärpa mig!
Puss!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0