I know...

...nu har jag varit sådär sämst igen! Men kul att se att nu tittar in ändå :)

Fredagskväll nu då... Hade velat gått ut och tagit en öl men nää.. Skiter i det!
Ska ju ut nästa helg och helgen efter det. Får se om det kanske blir nått imorgon istället om jag känner för det.

Istället sitter jag och planerar bröllopet. Börjar med att skriva inbjudningslista för att sen kunna räkna ut vad allt kommer kosta.
Det blir ju en liten summa eftersom jag har vissa krav. Speciellt på mat, dryck och underhållning.
Öppen bar.. Bara där drar det ju iväg!
Men jag känner att det är värt det! Allt eller inget! Det är vår dag, en dag vi ska minnas resten av livet. Då tänker jag inte förhandla med något.

Lite roligt.. Vissa personer som alltid har varit så självklara för listan kommer inte att stå med på den. Av ganska förklarliga skäl.
Eftersom att mitt liv tydligen är "slut" för att jag skaffar barn så.. Jag menar. Duger jag inte att umgås med för en sån sak så tänker jag inte lägga ut de stora pengarna för att de personerna ska ha roligt heller.
Sen finns det ju vissa på listan som jag aldrig trott skulle hamna där.

Annars då.. Livet rullar på. Mycket glass och mycket lekpark. En hel del vänner, och mycket som händer!
"Den kommer troligen få djurförbud, hon ska ha barn igen, han är en jävla skit, de har gjort slut och hon blev slampa.."
Haha! Jag blir så trött :P Allt kom på samma gång, jätte fort!

Nä, nu är jag klar för idag. Natta lillan och sen sätta mig med en öl och fila lite på klorna tror jag :)
Puss!




Kommentarer
Madeleine Mering

Åh vad mysigt med bröllop och helt rätt inställning inte snåla
När de är eran dag. Se till att njut

2013-07-21 @ 10:44:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0