Fredag.

Dagen har spenderats med storstädning hemma hos Malin och Alex. Så sjukt bra när man kan hjälpas åt. Det blir så mycket roligare då!
Snart är det klart här hemma också. Lite smått som ska göras innan jag lägger mig bara!

Igår hade vi en heldag med ungarna. Först massa bus och lek på öppna och sen hem, äta lite och sen var det allsång. Vi sjöng och dansade för fullt! Ojoj så skoj det var! Helt slut var vi sen på kvällen!

Nu ska min knutt vara hemma och leka med mig hela fyra veckor! Så mysigt vi ska ha!! Och mamma har ju semester samma veckor så knutt ska få leka massor med sin mormor också!

Ibland är livet underbart!

Lillasyster är här och ska sova här i natt. Så jag ska väl umgås lite med henne nu! Mys <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0