Bra dag!

Dagen började med försovning, men ingen stress för det. När man har barn så hjälper det inte att stressa har jag märkt. Saker tar bara längre tid eftersom det oftast blir bråk då. Så undviker det så långt jag kan!
Sen blev det promenad ner till stan med syster för att fixa lite saker och pappa satte in pengar så vi kunde äta lunch.
(Tack för maten lilla pappa)
Sen hem och fixa lite, mysa med ungarna, middag, natta ungar och sen drog jag och Elin ut och sprang en sväng.
Så himla underbart! En hel timme träning, hög musik och helt utan ungar.
Jag älskar mina barn över allt annat men ibland är det bara så skönt att bara få vara.

Nu har vi gjort upp ett träningsshema som jag hoppas att vi ska kunna hålla och så längtar jag sjukt mycket tills den där sjuksköterskan kommer tillbaka från semestern så jag kan få mina piller.
Sen kommer jag må sjukt bra!
Speciellt eftersom Elin ska försöka få samma piller :D

Fy fan va vi är bra!
Och fy fan vilken träningsvärk jag kommer ha i morgon!
Och fy så jag svär.. Skärpning!

(Vet att jag sagt att jag skulle hålla mig lugn under sommaren, men det är så otroligt skönt att träna och jag har verkligen saknat det!)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0