Trött söndag.

Ligger i sängen och känner att jag skulle behöva sova en stund. Ögonen vill inte riktigt hålla sig öppna. Dumma hundar håller oss vakna hela nätterna! Det är Doglas som sitter och skriker i sin bur i ren protest över att han inte får vara med de andra. Och de andra hänger på och skriker lite de med.. Skönt att han får börja vara med de andra imorgon igen när vi tar bort stygnen...

Idag ska jag gå på hockey med lilla pappa :) men först måste jag försöka färga håret lite. Så här kan vi inte ha det. Det är ju typ rosa...


Hittade sjukt söt bild som Emma har tagit :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0