Sjukling.

Min stackars lilla har blivit sjuk. Han vaknade vid ett i natt och hade 39.8 i temp. Sen har vi varit vakna hela natten, sovit två timmar på morgonen bara. Men Robin är på väg hem så då blir nog allt bra! Han skulle köpa med sig glass.

Håller alla tummar och tår för att det är de sista tänderna som spökar. Har sett att de är på väg upp nu. Fast han är bra hängig. Men det kan ju bero på att han inte sovit också..

Nu sitter vi iaf i soffan, äter lite päron, tittar på Barnkanalen och bara myser <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0