Saknaden.

Sitter i soffan och tänker tillbaka på den mysiga morgonen som jag hade med knutt. Saknar honom sjukt mycket nu när han har varit borta hela dagen. Även om jag har sovit nästan hela dagen och kanske inte märkt så mycket av det så var det sjukt tomt när jag vaknade. Nu vill jag bara att de två närmsta timmarna ska gå riktigt fort så jag får hem honom!

Imorgon kommer Robin tydligen hem också :) skönt! Saknar honom också sjukt mycket! Och på fredag åker vi upp till Sthlm hela familjen. Robin ska jobba och jag och knutt ska vara hos pappa.

Nu har jag så ont så jag bara vill gråta typ.. Men snart kommer min nessa, då får jag gnälla lite :)

Ska försöka få lite gjort..


/M


Han var riktigt trött när jag väckte honom halv sex imorse <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0