Roligt!

Tog bort de roliga kommentarerna om ölflaskan på bilderna från i lördags. Dels för att de var onödiga men mest för att de var anonymt skrivna. Men fick ju skratta lite iaf :)

Kvällen gick fort idag. Knutt var jätte trött när han kom hem så vi ritade lite, åt middag och sen blev det ett långt bad innan sovdags. Som vanligt blev jag blötare än honom trots att det var han och inte jag som badade. Han är riktigt bra på det där med att skvätta min son :)

Längtar tills imorgon, först en mysmorgon med knutt innan han ska till dagis, sen kommer Robin hem och sen på kvällen ska vi ta fram alla färger så att knutt kan göra en fin tavla till sin morfar som fyller år i helgen :)
Han är så söt när han sitter och ritar. Han tar en penna, målar med den och sen sätter han på locket på den och lägger tillbaka den innan han tar en ny :) låter lite konstigt kanske, men jag blev helt lycklig när jag såg det! Barn i hans ålder brukar inte riktigt göra så ;)

Nu ska jag sova, klockan ringer 04.30...
Tur att jag får lägga mig och sova när de gått till dagis sen!

/M

Idag fyllde min fina bimbo år!
Lite ledsamt att jag inte fick fira henne, men Elin och Emma firade henne från mig och jag har tänkt på henne hela dagen <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0