Mat och konstiga buketter?

Skriver några rader för att hålla mig vaken medan jag väntar på att maten ska bli klar.. Så sjukt trött eftersom det inte blev någon sömn i natt..

Mycket konstigt. Min vän får stora blombuketter hemskickade, med kort med konstiga texter och ingen avsändare.. Bara utkörningen till henne kostar 250 kr... Och texterna är verkligen konstiga. Det är inga små buketter heller så hela kalaset går på typ 1000kr. Blomsteraffären tyckte också att det var konstigt. Och telenr som avsändaren lämnar finns inte, mailen är jätte konstig och det är inte många som vet vart hon bor. Hon finns inte på Eniro heller och hennes namn står inte på dörren så det måste ju vara någon som vet vart hon bor eftersom de måste förklara det för budet..

Någon som vet vem det är som skickar de här buketterna?



Kommentarer
M

Sjukt är bara förnamnet....

2013-01-30 @ 18:14:24
M

Sjukt är bara förnamnet....

2013-01-30 @ 18:14:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0