Måndag.

Ligger i soffan och smuttar på min latte som hanen gjorde åt mig innan han åkte och handlade :)
I natt fick vi sova hela natten. Det var helt underbart att inte vakna av valpskrik! Tog bort tratten och stygnen igår, snacka om glad vovve! Han sprang runt runt i lägenheten med sina syskon en hel timme innan de tillslut deckade i en hög :)

Idag ska jag bara ta det lugnt. Plocka lite i hemmet, färga håret och kanske få bort all tvätt. Teodor är på dagis så jag har ju lite tid för mig själv. Bara hoppas att lilla karatekid håller sig lugn också. Det gör riktigt ont när hon får för sig att sparka mot bäckenet, vilket är väldigt ofta eftersom hon ligger så långt ner.

Nu ska jag kolla vad min nessa ska göra idag. Hon kanske också vill ha en latte ;)


/M



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0