Made.

Sitter och kollar på made. Två tjejer som vill bli rappare. Och den ena är så fet så hon knappt kan röra sig. Kan någon snälla tala om för henne att det inte är ok? Jag blir så arg! Hur kan man tycka att det är ok?
Jag har inget emot att man är lite rund, inte det. Men det måste väl finnas en gräns? Någonstans måste ju hälsan säga ifrån.

Neh.. Äta glass äta glass äta glass! För jag är så jävla bra på att ta hand om min hälsa så jag har rätt att gnälla på andra!
Mina älskade ispinnar <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0