Hmm.

Så sjukt trött. Har inte orkat skriva på ett tag. Har haft massor att göra och när jag väl haft tid så har jag haft så ont så har inte orkat.

Helgen var bra. Riktigt kul att få göra lite sminkningar till maskeraden, tyvärr blev det inte så mycket bilder på dem dock. Lite tråkigt.
Ellen blev riktigt överraskad när Ellie hoppade fram ur paketet, sjukt kul! :) och jag med alla mina hormoner stortjöt ju såklart ;) haha!

Sen på söndagen så blev jag riktigt arg när jag fick veta att någon på festen hade snott Ellens pengar som hon fick i present. Lågt, riktigt jävla lågt!
Den lilla fittan som tog dem kan ju gå och lämna tillbaka dem, lägg dem i brevlådan eller nått! Har ju svårt att tänka mig att personen i fråga skulle ha så pass mycket stake att den vågar kliva fram och erkänna.. Ynkligt!

Nu ska jag försöka sova lite. Upp snart igen!

Natti natti!

/M



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0