.

Man kan ju börja fundera på hur folk mår egentligen. Är man 100år så borde väl behovet av ständig bekräftelse, som man annars gärna har i tonåren, försvunnit för länge sen?
Det blir bara löjligt. Speciellt när folk runt om bara skrattar, de vet ju hur det ligger till egentligen. Tragiskt.


Fick en ordentlig sovmorgon idag. Det behövdes! Ligger fortfarande i sängen, ätit frukost, pratat med bästaste bror och kollar hur magen hoppar när lillan leker karate :)

Ska klämma i mig lite Alvedon och försöka få nått gjort!


Puss på att vissa vänner är de bästaste!
Prutt på att man kan bli riktigt irriterad ibland!

/M



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0