Ajaj.

Det blev en trevlig dag idag. Lite halv seg men det börjar bli en vana.
När knutt slutade dagis vid två så åkte vi och hämtade honom och Vanessa, åkte till affären och köpte fika och sen gick vi till Malin och Alex och fikade och klämde på deras nya vagn. Jag gillade den! Det enda problemet var att handtaget inte gick att sänka.. Det var lite högt. Men vi ska kolla runt lite och hittar vi ingen annan som vi fastnar för så får det nog bli en sån för oss med.
Annars så hände inte så mycket. Vi la lite pussel och snackade skit. Vanessa blev lite frustrerad över all energi som ville ut . Förstår henne, känner samma sak, men idag har jag så himla ont så jag kan inte göra så mycket. Just nu ligger jag i sängen och vill typ gråta för att det gör så ont..
Ska beställa lite saker, sen ska jag sova.

För er som inte vet hur det känns att ha foglossningar, hoppas verkligen att ni aldrig behöver uppleva det.
Det känns ungefär som att höfterna ramlar sönder så fort man rör sig. Som att allt bara krossas och smulas sönder där inne. Och när man haft det så länge som jag har nu så värker det även i alla muskler runt om, upp i ryggen, ner i låren och upp i magen. Svårt att beskriva, men det är hemskt!
Hoppas på lite bättring senare i veckan när jag får min tens ;)

Ställde mig på vågen förut idag, har bara gått upp 5kg, fortfarande långt kvar till 70 kg! Känns underbart eftersom jag gick upp så mycket förra gången.

Nu ska jag sätta mig vid datorn och shoppa!

/M



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0