Tisdag?

Det är lite struligt det här med att vara sjukskriven och ha en hane som jobbar knasigt. Dagarna bara flyter ihop och man vet knappt vilken dag det är. Men efter mycket tänkande kom jag fram till att det är tisdag iaf ;)

Idag har jag hunnit med en hel del. Färgat håret, blev dock inte så bra så måste köpa en ny färg sen. Sen har jag bytt gardiner i köket, plockat lite och nu sitter jag med fötterna i ett fotbad.
Sen kommer Kenny och Vanessa hit och äter lunch med oss innan vi ska iväg och klämma och känna på ny vagn.

Fick ringa ett tråkigt samtal förut.. Blev tvungen att låna pengar av pappa den här månaden.. Försäkringskassan gör ju som vanligt och strular med våra pengar. Av någon anledning får vi dem i mitten på månaden..? Tur att jag har min lilla pappa då! Och nästa månad får ju Robin lön så då slipper vi iaf bråka för hans del!

Nu är fossingarna klara! Lite målning och sen börja med lunchen!

/M



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0