Tidig lördag.

Idag var det uppgång 7.20.. Vad hände med en långsovande knutt? Han som alltid brukar sova till 9-10. Det var ju så skönt.

Idag hade vi planerat en tripp på stan, lite fika och nya gardiner skulle det blivit. Men eftersom mamma och knutt är förkylda så blir det en hemma dag istället. Det gör inte mig så mycket. Har ändå för ont för att kunna gå på stan känner jag. Kanske blir imorgon istället :)

Nu sitter knutt i badet och leker. Jag sitter bredvid och blir nästan blötare än han ;) plask plask!
Sen ska jag och mamma försöka få lite ordning här. Rensa skåp osv. Det behövs! Vi har så otroligt mycket skit som bara kan slängas!

Kommer nog somna tidigt ikväll. Inge bra. Jag ville ju se gaygalan! Den enda svenska galan som är värd att ses. Får väl tejpa upp ögonlocken ;)

/M



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0