Soffläge.

Ligger lite halvdöd på soffan, skulle kunna sova en stund nästan..

Väntar på att hanen ska duscha så vi kan handla lite.. Vet att jag inte borde, men jag får tokryck av det här.. Vi tar det jätte lugnt och jag får inte bära något så går det nog bra. Ska ju bara ha kaffe och kattmat.
Sen får vi se om han åker och jobbar idag.. Han blev sjuk igår kväll. Jätte förkyld och har haft massa feber hela natten.. Stackars.
Tanken var att han skulle försöka åka och jobba. Men eftersom det blev strul med sovplatser nu så vet vi inte om han kan det.. Åker han så att han sover hos sin mamma istället så måste hans chef lägga om massor i schemat eftersom de inte kan skifta på samma ställe som det var sagt..
Kul.. Blir säkert en månad utan inkomst då också.. Men jag är inte negativ..

Nu ska jag lägga mig och blunda en stund.

/M



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0